Forum www.niebieskiepasy111ogame.fora.pl Strona G│ˇwna www.niebieskiepasy111ogame.fora.pl
Strona Sojuszu Niebieskie Pasy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Fidelta,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiepasy111ogame.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawy ''Wysze"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Czlonek



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 763
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:54, 05 Kwi 2014    Temat postu: Fidelta,

z tym rosnieciem w szerz to podobno jest zanim dobiora odpowiednie tabletki a potem waga sie normuje mam taka nadzieje bo jem tyle co przed operacja a nawet mniej a oponka podskoczyla
[link widoczny dla zalogowanych]
gosska, ja ju┼╝ je┼╝d┼║─Ö rowerem. Little My --> szcz─Öka te┼╝ mnie boli i chyba na to si─Ö nic niestety nie poradzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tyle mia┼éam do powiedzenia Wkr├│tce mamo. [link widoczny dla zalogowanych] mama_ ,kasiulkaaa i inne mamu┼Ťki co tam u was?
Od kilku lat jestem rozw├│dk─ů, ale z tym si─Ö ju┼╝ upora┼éam. Mam 30 lat, a od 4 lat jestem m─Ö┼╝atk─ů. JA mam uraz kr─Ögos┼éupa g├│rny odcinek tak mnie boli, ┼╝e si─Ö rusza─ç nie mog─Ö, mo┼╝e jutro spr├│buj─Ö wej┼Ť─ç na orbiego, lekarka przepisa┼éa mi tabletki, to mo┼╝e pomog─ů... Odczeka┼éam tydzien i na┼éozy┼éam farbe z loreala kolejna tym razem superrozjasniajaca. teraz minelo okolo 2 tygodni i juz mi sie zagoilo. [link widoczny dla zalogowanych]
Bejbi nie odpowiadamy na zaczepki zgadzam sie z setuni─ů. hahahahaha ja mirko biore sobie, ciebie Trade za (zone/m─Ö┼╝a) ciekawe kiedy noc po┼Ťlubna ale obciach.trzeba wnioskowac u g├│ry ┼╝eby nie mieli wymog├│w o niekaralno┼Ťci ale i od psychiatry mirko to dow├│d hahahaha Bejbi Teraz ma w─ůski ma┼éy i zgrabny. No a w┼éasnie mi babka kaza┼éa przemywac woda utlenion─ů... Juz nie przesadzajcie ze w polskich domach takie wielkie pajaki zyj─ů i jestem pewny ┼╝e ci co przesadzaj─ů w stylu O BOZE JAKIE ONE WIELKIE!!!!!!w ┼╝yciu na w┼éasne oczy prawdziwego ptasznika nie widzia┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zach─Öcam do obejrzenia tkich stron jak:
[link widoczny dla zalogowanych]
o ile to wog├│le lekarka bo jest to z lekka nieetyczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.

(http://www.fryzjerzy.com/forum/forum-fryzjers kie/strefa-profesjonalistow/edukacja/gabriel-czy-berendowicz -kublin-2 ) to przewag─Ö ma Berendowicz, a ceny r├│┼╝ni─ů si─Ö minimalnie [link widoczny dla zalogowanych] i kolejna ┼Ťmieszna rzecz-ogl─ůda┼éam tylko ameryka┼äsk─ů edycj─Ö i zauwa┼╝y┼éam ┼╝e tam by┼éy spotkania i rozmowy z trenerem...a u nas z kim?
kurde nie wiem czym podganiac ten tluszcz,smaze jaja na masle,krewetki ,czy zapiekanki z kalafiora i brokulow ze smietana i maslem,olej dodaje do salatek :/ chyba zaopatrze sie w boczek i podsmazony dodam do salatki. mialo byc wiem ze mi to nie posluzy W ramach zaj─Ö─ç muzyka dla maluszk├│w, zabawy rozwojowe, plastyczne. i o ile sie moze zmniejszyc biust Trzymam kciuki za wszystkie z Was. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozby┼éam si─Ö odrost├│w, moje w┼éosy nabra┼éy blasku,obciecie suuuper (wiem,bo ju┼╝ my┼éam w domu i poradzi┼éam sobie z ich u┼éo┼╝eniem bez problemu). hepp sk─ůd jeste┼Ť tez ze stolicy b─ůd┼║ okolic czy musisz dojezdzac ?? Lepiej pisz prawde, bo nawet jesli pracodawca nie zadzwoni po referencje, to po co masz sie niepotrzebnie stresowac na rozmowie. Prosze o wiecej odpowiedzi! mieszkam w niemczech, jestem po rozwodzie, mam faceta niemca, dziecko piecio letnie z malzenstwa. szukam starej piosenki chyba po hiszpa┼äsku, leci w radiu i nie mog─Ö si─Ö od niej op─Ödzi─ç, a nie mog─Ö znale┼║─ç. W┼éa┼Ťcicielk─ů paskudnych blizn jestem ju┼╝ od 35 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kwasnieska tez nie umie tanczyc , tak samo jak dancewicz!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chodzi o tycie b─Öd─ůce efektem przyjmowania tabletek to bywa z tym r├│┼╝nie. A zaloze!I wyjde na miasto!I wszystkim szczeki na moj widok poopadaja!!!Wiem ze to potrafie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A. [link widoczny dla zalogowanych] w koncu posz┼éam do chirurga on poleci┼é mi usun─ůc to...
ja mam takie same wymiary jak Ty - waga, wzrost i wcale nie wygladam jak klucha moze przesadzasz??? w razie co to napisz tu ze jestes i wtedy po prostu sie odezwe Na mnie działa! kazdego kto mnie pyta o fryzjera w krkaowie wysyłam do akademi Urody Tomasza Pietrzyka. ja juz 10 kg na plusie [link widoczny dla zalogowanych]
masa┼╝e s─ů najlepsze. Post nie jest mi obcy bo juz mam za soba 14 dniowa glodowke. pozdrawiam wislaandi Jeszcze jedno, w wielarskim sklepie jak jestem przezi─Öbiona te┼╝ pani mi daje jakie┼Ť chinskie kuleczki m├│wi─ůc rewelacja. TOTAL DNO! Ogolnie, od czego polecacie zaczac ewentualne starania? Czuj─Ö troch─Ö lu┼║niejsze ubrania ale wag─Ö mam bez zmian.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu nie ma ┼╝adnego ryzyka!
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje osoby ktora wykonuje specjalistyczne masaze majace na celu wydluzenie nogi ktora z powodu zwyrodnienia stawu biodrowego nieco sie skrocila. Odpowiedz sobie sama na to pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rAFA┼é MROCZEK [link widoczny dla zalogowanych] Po trzydziestce ci─Ö┼╝ko znale┼║─ç bratni─ů dusz─Ö, wi─Ökszo┼Ť─ç dziewczyn jest ju┼╝ m─Ö┼╝atych i dzieciatych, ja jeszcze nie jestem, mam wi─Öc czas na pogaw─Ödki
Dzieki won z reklamami !!! , widze, ze znasz sie na rzeczy Musze zagladac czesciej na wizaz. Ja zaczyna┼éam g┼éod├│wki sama,nie mialam nikogo znajomego kto chcia┼éby ze mn─ů pog┼éodowa─ç....C├│┼╝ ..ludzie lubi─ů je┼Ť─ç i nie ka┼╝dy potrafi si─Ö zmobilizowa─ç do okresowego postu ca┼ékowicie na wodzie.Ja wiem,┼╝e warto i teraz nikt mnie nie przekona,┼╝e jest inaczej.Zbyt du┼╝o jest korzy┼Ťci z tego powodu ,┼╝eby zrezygnowa─ç wszystko by┼éo tak jak by─ç powinno. ups - uci─Ö┼éo posta jajniczek zostanie uratowany. [link widoczny dla zalogowanych]
Kto z Was nie ma zdjecia, na ktorym wyszedl jak potwor/kosmita/bardzo brzydkie zwierze? Zasz┼éam wi─Öc na lody i mimo ┼╝e g┼éowa nie przesta┼éa bole─ç, to przynajmniej przesta┼éo mi miga─ç. My┼Ťl─Ö, ┼╝e b─Öd─Ö tam zagl─ůda─ç cz─Ö┼Ťciej - nie czuje si─Ö tu hipermarketowej atmosfery jak w niekt├│rych wielkomiejskich salonach. ostatnio moja kolezanka us┼éysza┼éa rozmowe tw├│c turk├│w w Londynie jeden z nich powiedzia┼é ze idzie wyrwac sobie dziewczyne a jak mu nie wyjdzie to zawsze napatoczy sie jaka┼Ť Polka, rodowici anglicy tez maj─ů o nas z┼ée zdanie w┼éa┼Ťnie jestem po zabiegu chirurgicznym.. [link widoczny dla zalogowanych] top_spodnie_miss_sixty.html naprawa , czy raczej totalna wymiana, uz─Öbienia jednej z uczestniczek.Co do biustu tej drugiej, to ona i wcze┼Ťniej mia┼éa du┼╝y, tylko murzy┼äski, tak mi sie przynajmniej wydawa┼éo, ale moger si─Ö myli─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiepasy111ogame.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawy ''Wysze" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin